czwartek, 20 czerwca 2013

Recenszyn namer tu! :3

Witam! Oto recenzja numer dwa! :D
Obiekt oceny: napój Angry Birds Tropic cola
Cena: 3.30 zł (za 330ml czy standard puszka)
Miejsce zakupu: Zwykły warzywniak tuż przy rynku mojego miasta.
 <== A oto i nasz napój. :3
















 <== Proces nalewania... Jak ja to lubię robić! xD











<== Napój po nalaniu. Jak widać też ma kolor Coca coli... ^u^











 Szczerze mówiąc to mimo wszystko myślałam że ten oto trunek będzie tańszy... Ale nie! Oni specjalnie tylko mi dali taką cenę! Ja to czuje! :3
 Na początku oczyffko dałam trunek do swej zacnej lodóweczki, po ok. 30 minut zaczęła się sesja zdjęciowa.Po tym męczącym procesie wreszcie mogłam spróbować tego dosyć zaskakującego napitku. Jest to taki smak dosyć owocowy. Można powiedzieć że nazwa "Tropic cola" zgadza się ze smakiem, bo to jak cola z nutą owoców tropikalnych... Polubiłam ten smak. Niestety do życzenia pozostawia cena. To głupie! Mimo że jest to nowość to i tak nie powinna kosztować 3.30 zł, a np. 2 zł (wiem, powiecie: 1.30 zł, też mi duża różnica! Ale spójrzcie... tu 3zł, tu 3zł i wyjdzie Ci po jakimś czasie niezła sumka! Do tego takich dzieci kupujących to, jest sporo na świecie dzięki czemu producenci zarabiają nieeezłą sumkę. Tą różnicę przecież można by było dać na potrzebujące pomocy dzieci)  Mam nadzieje że po jakimś czasie stanie się tańszy bo jak na razie nie mam zamiaru go zbytnio często kupować.
 Na zakończenie powiem tak: Trunek dany jest smaczny lecz nie powalił mnie na kolana tak jak, np. Frugo pijąc po raz pierwszy. Daje mu 4/10, dałabym 5 ale za cenę odejmuję jeden punkt. :)
 Teraz żegnam serdecznie. Życzę miłego dnia, papatki! :* (Dajcie propozycje co oceniać bo czasem mam duży problem) :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz